Magazin online energofish?

Tot ce depaseste granitele categoriilor tehnice dar are totusi legatura cu pescuitul

Re: Magazin online energofish?

Mesajde adrian frunza pe Februarie 24th, 2010, 8:46 am

Gerula gandeste evolutionist ,capuse exista de sute de milioane de ani ,paraziteaza in egala masura mamifere ,reptile .au un rol bine definit ,elimina indivizii slabi ,neperformanti .
un srl.de tip capusa ,agata cumparatorii care nu stiu sa evalueze un pret ,sa vada valoarea reala a unui produs ,in definitiv prostii care nu stiu sa-si gestioneze eficient resursele financiare.
afla ca total fishing are preturi bune fata de retailerii de provincie ,altfel nu rezista .
eu am gasit pe un on line din anglia ,produse bassassasin ,luate la reduceri si vandute in pungute transparente ca produse proprii .
romania are srl capusa care belesc miliarde de euro ,astia sunt amatori .
adrian frunza
trecut prin multe

Mesajde Gerula pe Februarie 24th, 2010, 10:22 am

adrian frunza scrie:romania are srl capusa care belesc miliarde de euro ,astia sunt amatori .

Asta nu contesta nimeni. Dar na, suntem pe un forum de pescuit, discutam despre capusele din domeniu :D .
Gerula
Site Admin

Locaţie: Bucuresti

Mesajde Gerula pe Martie 7th, 2010, 12:01 pm

Gerula scrie:Nu, ii zice SRL capusa :lol: . Iercosan nu e patron la Energofish, ca atunci era cum zici tu, poate asa avea el chef sa-i dea lui Radulescu o paine de mancat, nu ne privea pe noi. Dar e un simplu angajat care sifoneaza banii firmei.

Gerula scrie:
Apropo, tocmai mi-a dat cineva PM cum ca Iercosan ar fi cumparat Fisela, e adevarat? Ca daca da, inseamna ca nu-i mai ajunge ce impartea cu Radulescu.