Liga romana de spinning nu a fost inregistrata legal???

La rapitori si nu numai

Re: Liga romana de spinning nu a fost inregistrata legal???

Mesajde Gerula pe Decembrie 7th, 2010, 11:32 am

Cum vuvuzelele gruparii Gyorg-Tudose au inceput sa raspandeasca zvonul ca Stefan Popescu nu va putea, de fapt, sa inregistreze federatia, am primit pe mail cateva acte (rezervarea denumirii, acordul Secretariatului General al Guvernului) care dovedesc contrariul. Le aveti in attachments:
Ataşamente
rezervare denumire.JPG
Acord SGU.JPG
Gerula
Site Admin

Locaţie: Bucuresti

Mesajde popescu stefan pe Decembrie 7th, 2010, 2:01 pm

Cucuvelele de pe rapitori.ro sunt niste bieti frustrati carora le place sa se auda vorbind. Nu acestora ma adresez, ci presedintilor de cluburi. Cred ca documentele postate sunt relevante si nu ridica dubii nimanui ca actiunea inceputa va fi si finalizata. Azi am inceput sa primesc confirmari din partea cluburilor care vor deja sa adere la federatie, altele decat cele infiintate de asociatiile membre FNPSR. Cei care vor sa adere la singura structura legala ce poate reprezenta pescuitul sportiv, sa contacteze grupul de initiativa pentru lamuriri.
popescu stefan
trecut prin multe

Mesajde taicanoe pe Decembrie 8th, 2010, 2:37 pm

singura structura legala ce poate reprezenta pescuitul
dar care nu-si poate plati premiile de la concursuri :lol: :lol: :lol:
Cat de neinformati or fi aia care mai cred macanitul tau de papagal.
Mare tupeu mai trebuie sa ai ca sa mai scoti nasul din rahatul in care te-ai bagat.
Cum iti permiti sa faci TU cucuvele toti utilizatorii unui forum ?
Ce vei face daca dupa infintare presedintii de cluburi, cei carora li te adresezi, or sa te arunce, ca pe o masea stricata, din forurile de conducere ale federatiei ? O sa faci alta federatie? cum ai facut cand ai fost inlocuit din conducerea APS Alba ?
taicanoe
hârşit în rele

Locaţie: Resita jud. Caras-Severin

Mesajde Gerula pe Decembrie 8th, 2010, 5:33 pm